Hej!

Idag har det varit en jätte bra dag! Har varit o tränat och sen på eftermiddagen närmare bestämt befann jag mig i Södertälje för att se mitt älskade lag! HV71..mot SSK. De vann med 0-3. Känns jävligt bra. Och så underbart att se sitt lag igen..var ett tag sedan nu. Så har haft en toppen dag. Har precis kommit, ätit lite och tänkte läsa igenom tentan och skriva ut den! =) och skicka iväg till urkund..imorgon blir det lite sovmorgon, promenad och sticka iväg o lämna tentan. Sen får jag se va det blir för träning, är sugen på nåt annat än gym..men det är dessvärre inte så mycket annat öppet på en söndag förmiddag..lite tråkigt..allt annat öppnar typ framåt 3-4. Då hinner inte jag.. annars under dagen ska vi iväg till Rusta, Växtriket och lite annat. Ska även fylla på glykol i bilen..haha..har jag aldrig gjort..får nog be om hjälp tror jag! =) Har hört att man kanske måste tömma det som finns i innan..hmm..men hur fan då? Rakt ut i naturen då eller? Suga upp det vore väl inte så nice??

Nähä..ha en go kväll!

Kram!


Södertälje SK - HV71
Resultat0-3 (0-1, 0-1, 0-1)
PlatsAXA Sports Center
Datum2007-10-27 15:00
Omgång14
0-3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0