Hej!

Här är det fullt ös..! Shit..började nya kursen idag och det är galet mycket. Ska göra fältarbete och redovisning på det + hemtentamen. Och sen när jag skulle anmäla mig för en annan tenta visade det sig senare att det var fel tenta!!! Ahh..så jag måste ringa tillbaka dit imorgon och fixa allt till rätta! Och så har jag mailat den aktuella läraren så jag hoppas att det inte är några problem..men det tror jag inte..med tanke på att det är ett tag kvar till kursen och tentatillfället. Anyhow..det har regnat aset här idag, pissat ner hela dagen! Var totalt dygnsur när jag kom hem från skolan...så någon promenad blir det inte idag..har bara varit på gymmet. Så istället har jag fixat med skolgrejer, bakat bröd och bäddat rent i sängen och sorterat tvätt. Funderar på om jag ska byta gardiner i tvrummet också..till de mer höstaktiga...mmm..det får det nog bli! =)

Ska jobba 12-20.30 på onsdag så det ger ju lite mer pengar! Och det är bra! =)

Nu ska jag fortsätta snurra runt här..=)

Ha en trevlig kväll..Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0