Kallt idag..

När ska den där snön komma? Som de lovade, det är ju ändå ganska mysigt..ibland. Men ack så farligt på vägarna med alla bilar som kör med sommardäck. Usch, funderar på att lägga om till vinterdäck redan nu, om halkan ändå ska komma. Får kolla det där..

Usch, jag åt något riktigt "äckligt" till frukost idag. Tänkte igår när vi var och handlade att jag skulle variera mig lite. Har sedan tidigare en Crunchy musli ståendes i skåpet så jag köpte en yoghurt till med honungmelon smak. Smarrigt tänkte jag eftersom jag alltid annars äter gröt. Omväxling förnöjer liksom..=) Men så fel jag hade..alltså det var "gott" som typ snacks eller nåt men det kändes som att alla mina tänder rasade samman när jag tog första tuggan, vad kunde det innehålla, en sisådär 25 kg socker!! My god! Det kändes som att jag satt och åt godis till yoghurten. Det var inget fel på den men för lilla mig på morgonen var det som och få en energikick som heter duga. Som varar ungefär 1 timme..sen är det slut. Näe, tacka vet jag hederlig havregrynsgröt. Ingen variation här inte.. Man blir mätt och står sig hela förmiddagen och så räcker det med att luncha frukt på dan..=) Perfekt!

Ingen skola imorgon, har kollat fel som vanligt. Så det innebär att jag ska skriva klart mina frågor till seminariet ( har två stycken kvar), ringa skolan, kolla upp nya kursböcker, läsa en massa inför hemtentan nästa vecka+träning och promenad. Ganska skönt och få inleda helgen med att plugga hemifrån, hoppas på att bli klar med allt på förmiddagen..! Så kan jag se fram imot en förhoppningsvis bra helg!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa; Edward Finnigans upprättelse skriven av Roslund&Hellström..



Sov gott och dröm om nåt fint!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0