Playboy nästa!? ;-)

Fattar inte, jag är såå kass på att fickparkera! =) Visst, det är säkert många med mig men hallå?! Jag fick parkerar dagligen..ok, ibland får jag till det..men det är inte ofta. Som idag, skulle in på skolan en snabbis efter jobbet..haha..parkerar lite snyggt tycker jag utanför ett café. Låser och springer iväg, lite stressad. Där inne ska självklart datorhelvetet inte fungera..kan inte göra nånting av det jag tänkt göra. Blev en del sura miner men jag bestämmer mig för att sticka hem. När jag går mot bilen inser jag hur dålig jag är. Jag suger helt enkelt..jag borde verkligen skaffa mig en bil med jävligt breda fälgar, så jag har något att skylla på liksom! =) Det var en bit utanför trottaren och så var det självklart snett! Haha..Såg ut som jag inte ens brytt mig om att backa in i rutan..=)

Annars idag har jag jobbat på förmiddagen, hämtat mina foton..är mycket nöjd måste jag säga! =) Kom hem, kollade post, har ätit precis och ska snart dra till gymmet. Hoppas på att föreläsaren kunde öppna dokumentet jag skickade till honom..!

Så här blev ett av korten...;



Photo: Mariah Lejon

Tjejen som sminkade mig var höggravid och var från Alabama/US och hon tycke så här,
Citat: "Damn girl, you look just like Holly in Playboy.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0