Tenta dax..igen..

Japp, då var vi här igen..! Fick tentan idag och det är bara att sätta igång..6 frågor men det känns mycket enklare än förra tentan, 6 frågor som ska besvaras på max 6 till 8 sidor med 1,5 radavstånd. Så ja, helt ok. Men även detta ska ju skrivas och analyseras så man ska liksom inte ropa hej ännu! Gjorde mig pastasallad idag, gud så mumsigt..hade massa fetaost och rödlök i! =) Gottit! Tills imorgon köpte jag mig en grönsakssoppa och russinbröd. Eftersom alla matlådor är slut så gör jag så här...när jag ändå äter själv..men till helgen blir det en massa gott också..!

Var på en ganska bra föreläsning idag..synd att det var så kort tid bara..handlade om konflikthantering i olika arbetsgrupper. Väldigt intressant tycker jag och det är även det vi ska skriva tenta om nu..Känner mig inte riktigt pigg, har lite spänningshuvudvärk på gång och så biter/tuggar jag på tänderna..eller jag biter ihop käkarna hårt, hårt..så det knastrar i dem..haha, det är skönt för stunden men inte så kul sen när huvudvärken kommer krypande..gör alltid så när jag är stressad, spänd osv. Har jag nog gjort så länge jag kan minnas..och varje morgon så måste jag "knäcka" käken tillrätta..haha..låter helt sjukt..men så funkar jag! =)

Ska ta mig an första frågan nu, läsa in och greppa det lite mer!

Ha en skön kväll! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0