Tentapluggar..

Är på uppgift 3 men det finns ingen riktig motivation. Kanske för allt som hände igår? Tankarna är liksom inte direkt fokuserande och jag kan inte koncentrera mig. Jag har kommit en bit, har gjort halva och det tycker jag är bra gjort..! Har liksom bara halva kvar att gå..=) Men ändå, jag glider lätt iväg i tankarna.. Och som sagt, frågorna är så damn luddiga! Var tog meningsuppbyggnaden vägen? Shit..förövrigt är det en helt ok tenta..

Tittade på Pirates of the Caribbean, At world's end igår..nja, Depp är as snygg som vanligt men annars så tycker jag att de kan lägga ner det nu. 1 och 2 var jätte bra men nu är det färdig snurrat. Inga mer tack, låt det sluta där nu. Vore synd och förstöra en sånt mästerverk med en massa efterföljare. Det har liksom redan kommit 3 stycken..!

Jag skulle vilja resan iväg..till någon storstad, typ New York, Paris..Paris det skulle vara mysigt och möta in våren där..=) Kanske något att fundera på?! Fast vi håller ju på att titta en långresa till nästa sommar..då kanske man inte riktigt har råd..! Jobbet ringde idag också, fick en tid nästa vecka+ att jag fick 2 till i december. As bra, ska spara så mycket som möjligt!

Nu ska jag återgå till min tenta!

Kram Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0