Tjena!

Har inte sovit alls bra inatt, vaknade strax efter 3 och kunde inte somna om..förens min sambo gick till jobbet..haha..brukar ju vara tvärtom, att jag lyckas somna om för att jag hör att han sover typ..men men. Fick lite mer sömn innan klockan ringde iaf! =) Och ni kan ju inte ana vad jag gör ju nu..jodå, så sant..skriver tenta! Fråga 4 och jag känner mig duktig! Väldigt duktig..

Hade så konstiga drömmar sen när jag lyckades somna om.. Drömde att jag var på Mallis igen och att jag hade flyttat dit och jag var på stan och shoppade och rätt som det var blev jag jätte magsjuk och jag spydde och spydde, det fanns liksom inget stopp. Jag lyckades ta mig in i en affär och in på en toalett och jag spydde ner hela toaletten..det var kräck precis överallt..ok, mina drömmar är icke normala men ändå. Då kom ägaren av affären och frågade om hon kunde hjälpa till, hade ju spytt ner hela mig själv också..nej sa jag, det här ska inte du behöva se. Åhh..vilken vidrig dröm. Sen fick jag hink och mopp för och städa upp. Äckligt..sen drömde jag att det hade snöat inatt..och att jag var på pappas grav och att det var så mycket snö att man inte såg gravstenarna..men det var faktiskt snö förra året vid Alla helgona, det minns jag, fick borsta bort en massa snö när jag skulle tända ljus och göra fint..! Och nästa fredag ska jag köra ner..usch, hoppas på att det inte är snökaos då! Hmm..har alltid haft en massa konstiga drömmar, sen jag var en liten tös! Typ varje natt drömmer jag märkligt och jag kan även drömma sanna drömmar..men näe, nu måste jag återvända till pluggandet!

Ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0