Åhh..

Näe, mina böcker var inte med posten idag heller..suck! Men som tur är finns det en räddare i nöden! Maria..gud, vad skulle jag gjort utan dig!? Så nu har jag lämnat in mina frågor till båda seminarumen..så nu är det bara för mig att plugga och läsa på tills imorgon då M ska ha tillbaka sin bok..hon måste ju också läsa och plugga på! =) Men tack tjejen..you made my day! =) Håller förövrigt på att städa och plocka. Har bäddat rent i sängen med mina nya påslakan, jätte fina och verkar vara ganska bra kvalitet även om jag köpte dem på Ica Maxi för 49 kr stycket. Men hur som helst..jätte fina! Ska damma, dammsuga, torka golv och tvätta idag samt träna och sola. Så ja, det blir en del att göra! =) Hehe..=) Imorgon blir det Lager 157..hoppas man hittar nåt fint!

Ha en bra dag och kväll! Här lär det vara fullt upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0