En bra dag..

Idag har jag blivit så gott som klar med tentan (hur bra som helst) förutom att kolla igenom alla frågor och svar, stavfel, hänvisningar osv. Det känns riktigt, riktigt gött! =) Dagen har annars varit ganska stressig också..promenad, frukost och plugg tidigt morgon, iväg till skolan mot en ny kurs och ny föreläsning. Få en massa ny information och material som ska vara klart till på fredag och sen seminarium på måndag. Det är verkligen ingen vila och ro här inte. Kanske blir utbränd och går in i väggen?! Till bokhandeln för och kolla ny kurslitteratur, alldeles för dyr så jag beställde på bokus.se istället..men det gick ändå till 757 kr. Sjuka pengar och då snackar vi 2 böcker bara! Tränade, lagade mat och fixade..och sen dess har jag suttit här. Så en del har blivit gjort idag. Nu är det bara finslip på tentan och vänta in de nya böckerna så man kan börja med dom..

Imorgon blir det frisören och lite shopping på stan! Hur gött som helst..sen på eftermiddagen ska vi åka och handla..kolla in nya Ica Maxi..kanske är bra? Vad vet jag..?! =) Och kl.19.00 nu ikväll så smäller det jävlar i mig..HV-Frölunda!!! Ojojoj...Många säger att HV tar hem det i år. Ja, lätt att vi gör!

Jag säger bara en sak..ingen kan som LIV och ikväll är han tillbaks!

Minns -04..fy fan!! =)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0