En låång dag..

Är jätte trött, kom hem vid halv 5 från skolan, åt mat och nu har jag precis kommit hem från en lång promenad..Det blåser så både väst och fingervantar var behövligt men det va riktigt skönt. Hade trevligt sällskap också..=) Alltid lika skönt och prata av sig med dig Jessica! =) Solen skiner men det märks att hösten är här..Imorgon ska jag gymma och springa 5 km på elljusspåret..alla tiders!


Åhh..att sitta och ångra sig och undra varför man gjorde så och varför man gjorde de valen man gjorde. Man fan löser det idag? Det är ingenting som blir bättre av att sitta och älta och ångra sig i det man gjort. Gjort är gjort liksom. Det är bättre i så fall att ångra det man inte gjort..Finner fan ingen mening med det..

Ska ta och dammsuga och duscha!

Hej hopp!




Jag önskar dig allt vackert, för du är det bästa jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0