En riktigt härlig söndag! =)

Idag for vi iväg efter att vi tränat till Mariefred, där det finns ett lågprisvarehus med diverse kläder, möbler och godis. Jag hittade mig en riktigt fin kofta med snörning, så nu har jag äntligen en fin höst kofta! =) Hittade även ett snyggt linne med paljetter. Efter det så åkte vi vidare till Taxinge slott..eller kakslottet som det kallas! =) Vi fikade dock inte utan strosade mest omkring, köpte med mig ett jätte gott morotsbröd hem för 25 kr. Vi konstaterade också att här ska vi gå på julmarknad och äta julbord, för gud så mysigt och fint det va. Vi hade kanon väder så det var riktigt nice..Nu när vi kom hem så gjorde jag iordning älggryta med potatis. Det var smarrigt det..=)

Nu ska jag plugga i min personal juridik som är skriven av Tommy Iseskog..nypriset är sjukt dyrt..jag hade tur som fick denna + en annan bok för 400 kr. Kurslitteratur ÄR dyrt...! Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0