Idol 2007..

Det är faktiskt alltid lika kul och se folk göra bort sig eller inte göra bort sig, det var ju faktiskt några riktigt bra talanger med..men många av de som är med, vad tänkte de på morgonen innan de gav sig iväg? Att, fan det här tar jag hem..och shit vilken fantastisk sångröst jag har! Men det är ju hur som helst härligt med ett gott självförtroende..och vi svenskar som alltid annars är så blyga och diskreta av oss. Så det är ju kul att någon vågar bjuda på sig själv. Och om inte annat..så får jag mig ett gott skratt hemma i tvsoffan...=) =) Förövrigt så tycker jag programledarna var lite röriga och kanske lite "för mycket" men det var ju helt ok annars.

Tanken har slagit mig någon gång innan men ikväll blev jag väldigt förvånad..folk som kollar dagböcker och bilder. Bilder kan man ta, för det är ju alltid kul och kolla in och det gör jag ju själv också..men det jag inte kan förstå är hur folk kan läsa dagboksinlägg som knappt inte känner mig. Vad får man ut av det? Folk som man kanske gick med på grundskolan..eller vad vet jag. Eller folk som jag inte överhuvudtaget träffat. Varför? Har man ett så tråkigt liv så man måste följa mitt? Jaja, nog om det..Mitt morotsbröd verkar bli bra..ligger och svalnar under bakduk nu och jag ska snart dela upp det..hoppas det blir gott frukostbröd! =) Jobbet ringde mig ikväll också, så jag har fått lite extra tider..Och snart är det tentadax! Har läst lite ikväll men imorgon ska jag försöka få det sista gjort...Ha en fortsatt bra kväll!



..Idol 2007..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0