Igen och igen och igen..

Jaha, då sitter man här med nyllet nertryckt i böckerna..igen..en fredagkväll..igen..! Haha..näe, faktiskt så är det en intressant bok och sen måste jag läsa ikväll eftersom M ska ha tillbaks den imorgon..=) Men imorgon bär det ju av till Örebro..=) Ska bli kul..hoppas man hittar sig nåt fint bara! och jag ska egentligen inte överhuvudtaget klaga..för på måndagnatt så bär det av till Arlanda med destination Mallorca! =) So that's way jag pluggar som en gris just nu! =) Men det är det värt..min föreläsare var väldigt trevlig och tillmötesgående..så det är ju bra! =) Med tankte på att mina böcker inte har kommit så har jag ändå lyckats lösa det bra. Idag har jag förutom att pluggat, solat, städat och tvättat. Gymmet hann vi dessvärre inte med idag. Tiden räckte inte till...men jag fick ju min powerwalk på morgonen och det var gött!

Den här har jag..väldigt bra! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0