Mitt i veckan..

Känner mig lite frusen..håller väl inte på och bli sjuk?! Fast det är väl omställningen nu eftersom det verkligen är höst ute..=) Fast det är ganska mysigt också..regnet smattrar mot fönsterrutan, vinden viner utanför..mörkret faller..och man sitter inne och läser en bok uppkrypen i soffan med en varm filt. Eller myser framför tvn och kanske ser en bra film...mys!! Men just nu är det tenta som gäller..dessutom är jag hemma själv så jag har ingen mer att mysa med än mig själv..! Tentan går bra..är snart klar med uppg.4 så tänkte börja lite smått på nummer 5. Ska jobba imorgon och sen ska jag hem till M en sväng och snacka ännu mer tenta. Vi tog fresten en jätte skön promenad innan..härligt i luften och vovve fick springa av sig! =) Ska vila kroppen imorgon också..en dags vila från träning är ganska skönt..annars är det stenhårt som gäller. Har även ökat vikterna, vilket är bra. Jag känner att jag förbränner mer och av det blir jag ju hungrigare..! Åt pasta och böner idag..och rent protein. Mums! ;-)

Lev gott!

Jag fullkomligt älskar Disney..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0