No way back..

Nu är tentan utskriven, så nu finns det ingen väg tillbaka! =) Men det känns bra iaf! Och det är det viktigaste! Dagens problem är följande; min kurslitteratur har fortfarande inte kommit och jag gjorde beställningen i måndags! Det innebär att jag får tills vidare och om böckerna inte kommer imorgon få ut två stycken frågor ur mina anteckningar från i tisdags! De ska vara inlämnade imorgon innan kl.15. Dessutom hade jag tänkt fixa de andra två frågorna till seminarium 2 som äger rum om 2 veckor eftersom vi drar till Mallis på måndag natt..annars får jag extra uppgift och det känner jag inte för..=( Det räcker med det som är liksom.. Nu, senare i eftermiddag ska jag och älsklingen sola! Så skönt och så ska vi äta kycklingwok med ris. Gottis gottis. Börjar redan bli hungrig! =) Ska sätta mig med de där frågorna nu!

Hej hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0