Så gott som klar..

Ja, det kan man faktiskt säga! Har två källhänvisningar kvar..sen är jag klar! Och framsida då..men det räknar jag inte riktigt med..det är inget som tar tid. Hoppas på att mina böcker kommer imorgon, så jag kan sammanställa frågor till den nya kursen..! Inget med posten idag, fast de är på g, det fick jag mail om. Igår var jag hos frisören, så skönt..hon fick ta en bra bit på mitt hår, kanske 5 cm och det är mycket för mig. Känner mig nästan korthårig! =) Köpte schampo och inpackning och nytt puder som tydligen ska ge jätte mycket volym och som håller..! Hör och häpna, det blir inte lika tungt och konstigt som med andra produkter och det funkade bra i mitt hår igår fastän att det regande och blåste..=) Köpte mig lite annat smått och gott också, stövlar hittade jag dessvärre inte!

Här är det lilla underverket! Fick dessutom med mig lite tester så som schampo, balsam och inpackning. Bra för håret! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0