Väldigt trött..

En väldigt trött tjej sitter här med sin tenta. Dagen blev bra ändå..fast jag inte trodde det..eller jag var väl (är) mest trött på allt. Tentan..ja. Den var stor. 7 frågor varav jag håller på med den första nu. Har fram till den 28 september på mig så jag klarar mig men det känns alltid skönt och börja och veta att man ligger bra till..=) Pratade med en tjej som jag typ aldrig annars pratar med. Vi har väl kanske sagt några enstaka ord ibland, hejat och sådär..men inte mycket mer än så. Men idag kom och hon fram och frågade om jag hade någon att skriva c-uppsatsen med. Nej, sa jag, det har jag inte. Hon undrade om jag var intresserad och vi bestämde att vi skulle bolla lite idéer och prata igenom vad som skulle kunna tänkas vara intressant. Sen tog vi sällskap hem efter skolan och då pratade vi en del och det visade sig att vi hade typ samma planer för vad som skulle kunna lämpa sig och vi kom med en massa bra förslag. Vi bestämde dessutom att sitta ner nästa vecka och hjälpas åt lite grann med denna hemtentan. Kolla så man har koll på alla lagar osv. Vad konstigt att vi inte alls direkt pratat med varandra innan, vi som hade så mycket gemensamt och hade liknande idéer?!

Ögonen går i kors, dagen har varit lång och jag kom hem från träningen vid 19 tiden..måste nog krypa ner mellan lakanen snart om jag ska orka gå upp tidigt imorgon..har en massa att göra!

Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0