En sallad på balkongen..

Först hade jag tänkt göra makaroner och grillkorv men hur kul låter det liksom? Näe så jag gjorde iordning en liten tonfisksallad, mycket gott och det avnjöts på balkongen. Underbart när solen stekte på! =) Har fixat och trixat med en massa skolarbeten och när vi skulle gå till skolan skulle jag inviga mina nya skor jag fått av mamma, givetvis fick jag skoskav. Aj som fan, in på Apoteket och köpte plåster som inte dög till något, trillade av hela tiden..jaja, lirkade mig hem iaf. Måste ha tag i bra skoskavsplåster inför Paris, jag drar alltid på mig skoskav. Undra varför? Oavsett vilka skor jag har så får jag skoskav, om jag går långt och mycke...jaja, nog om det. Nu ska jag plugga sen åka till gymmet om ett tag.

Bye bye




Här är min lilla tonfisksallad! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0