God morgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en prinsessa! =) Underbart, har drömt en massa, en del sjuka grejer men..sovit förbannat gott, det har jag. Gick upp med tuppen idag, har bäddat rent i sängen, dammsugit, diskat, sorterat tvätt, svabbat köksgolvet, vädrat. Fick värsta energin! =) Kl.10.00 öpnnar gymmet, då drar jag dit och kör mig slut, hade tänkt mig konditionsträning idag nämligen. Sen blir det hem, en snabbis till affären sen börja tvätta. Och laga middag till min sambo kommer hem. Helstekt kyckling blir det idag..mums! =)

Ha en bra söndag! Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Gomorron, oj vad du hunnit med mkt, jag har hunnit med disken å lillgumman bara jag =/ ha en bra dag idag =)

2008-04-13 @ 09:12:23
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: guldfisk

Shit människa haha kan du fortsätta här hemma??
hehe jag har varit uppe en stund och ska ta tag i mitt städande men det går segt hehe ..
HA en bra dag

2008-04-13 @ 09:22:36
URL: http://www.JuliaStefhan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0