Klippa vid havet..

Jag skulle vilja sitta på en klippa vid havet och lapa sol. Så underbart, det påminner lite om havet om man tittar ut och på långt håll kan man höra fiskmåsar..men när jag tänker efter så letar de firre i eskilstunaån, kanske inte så jävla glamoröst! =) Men, drömma kan man ju få göra! =) Solen steker på här, in i datarummet och det är så skönt. Är helt dimmig och vimmelkantig i ögonen nu efter att ha suttit vid datorn hela dagen, känns som att det får vara nog för idag. Tänkte jag skulle börja läsa i Foucault. Övervakning och straff och se om jag hittar nåt intressant i den. Men först ska jag åka och träna. Idag har jag pluggat på bra!

Vi ses! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0