Nysprungen!

Det var ganska så svettigt idag på löpturen men ack så skönt! =) Wunderbar! När jag kom hem strechade jag och gjorde en del magövningar och armhävningar. Och nu sitter jag här och vilar lite. Snart in i duschen och göra mig ordning. Vid 10 kommer A för en dag på stan! =) Tänkte kräla lite till på golvet för några fler magövningar, beach 2008 here I come! =) I eftermiddag blir det gymmet men då kommer jag enbart köra styrka. Hade ett skit bra pass igår by the way..körde en massa, massa arm så jag vart helt slutpumpad! Men härligt är det! Solen lyser och himlen är blå, dö skönt.. Hoppas på en härlig dag, och det hoppas jag att ni också får!

Många kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0