Onsdag..

Mitt i veckan och lillelördag. Nja, helt ok. Fått en del gjort idag vilket känns bra. Har skrivit klart metoddelen nu så jag ska lämna in den imorgon och lämna tillbaka en massa böcker som vi inte behöver + att jag ska låna en ny. Sen ska vi sitta i skolan och plugga imorgon.. Hade tänkt laga mig lite mat nu, magen börjar kurra, hade tänkt göra en kasslerröra med matvete, nyttigt och gott! =) Sen sätta mig i solen och ta tag i all läsning, det är ju en del som sagt. Vi gör ju inte en litteraturstudie för inte..=)

Jag och M tog en promenad i Djurgårdsparken innan, så underbart...

Näe, middagsdax..eller lunch eller vad man nu kallar det. MAT iaf!

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0