Pluggar med tända ljus..

Måste ju försöka göra det lite mysigt, så mysigt som det nu går att ha när man pluggar men men. Pratade med mami idag, längtar tills hon kommer på måndag, på tisdag ska vi åka och göra Stockholm osäkert..ska bli superkul! En riktig mamma och dotter dag! =) Annars ska vi mysa, åka och simma och bara umgås. Härligt det. Nästa vecka är verkligen fullsmockad;


Måndag; Plugga hela dagen, träning och mamma kommer på kvällen. (Älsklingen åker iväg några dagar på kurs)
Tisdag; Stockholm!! =)
Onsdag; Plugg på förmiddagen, träning och sedan klassmiddag på kvällen. (ska bli nice!)
Torsdag; Plugg på förmiddagen, till doktorn och sedan åka och simma, basta och ha det gött! (Älsklingen kommer hem, förhoppningsvis!)
Fredag; Mamma åker hem, handledningsträff och en massa plugg.

Idag är bara plugg som gäller som sagt, imorgon också på dagen sen åker vi och tränar, sen hem och duschar och sen iväg till ett par kompisar för och äta tacos, kolla hockey (kom igen HV) och dricka drinkar. Mysigt! =) Längtar..hade velat gå och sola också men jag tror inte jag hinner det dessvärre..

Har hört att några av mina kusiner ska ha barn, grattis till er! =) Spännande, en av mina barndomskompisar ska också bli mamma när som helst och hon va jätte tjock senast vi sågs! hihi..=)

Ha en underbar dag! Många kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0