Så får det bli..

Jag tänker bevara det som ett ljust och fint minne. Inte längre tänka på hur det kunde varit. Det är inget jag idag kan uppnå utan jag får tänka på det, som ett ljust och fint minne. Så det så. Och vad det är, det vet bara lilla jag! =)

Undra vilka som läser detta? Jag är ganska säker på att det är någon "hemifrån". Det är jag ganska så säker på och av den anledningen går jag inte ut med allt för privata saker, för jag vill inte att någon ska veta nåt om mig och speciellt inte genom vad jag skriver här..fast det har jag misstänkt ganska länge så det är ju inget nytt för mig inte..

Nu blir det film tajm..sen ska jag försöka plugga lite till..

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0