Toppen helg!

Har haft en superduper bra helg och gjort en massa bra fynd! I lördags var vi ju på loppisen och jag fyndade fina nysilverbestick som jag ska göra irodning, kul och ha sådant när man kanske har lite finare tillställning. 100 kr fick jag ge för 18 delar. Hittade också ett fint vinställ och Stephen King böcker (är en samlare!). Igår var vi på Erikslund i Västerås och där hittade jag en jätte söt gul topp till sommaren, en ny plattång, reseadapter och lite småprylar. Och vi åt en jätte god lasange där ute, vet inte vad resaurangen heter men det var hur gott som helst alltså! Smarrigt..=)

Idag är det plugg som står på schemat och träning senare ikväll!

Ha det så bra! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0