Busy girl..

Åhh, jag är helt slut. Har jobbat, handlat, tränat, lagat mat, fixat med blommor, gjort smörgåstårta (halva är klar, ska göra toppen klar imorgon) och ringt tusen samtal till allt och alla. Det är nu som först jag kan sitta ner och ta det lite lungt, ska snart hoppa in i duschen och lägga mig i sängen..kommer somna bums!

Träffade min söta Malin på Hemköp också och det kanske finns jobb till mig där! Alltså på hennes jobb, skulle vara så kul och så perfekt, få jobba tillsammans med Malin också! =) Och på lördag ska jag träffa den snälla kursaren från psykologin, vi ska fika och kopiera böcker! Kan nog bli riktigt trevligt..=)

Näe jag ska fixa lite till innan jag hoppar i sängen!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0