Dax för helg..

Sitter och går igenom min kurslitteratur lite grann, hoppas på att det kommer vara roliga och intressanta kurser! =)
Ska strax åka och träna sen blir det en hemma dag för min del, ska sy och fixa med gardiner, göra lite småplock och börja med mina smycken. Har varit och köpt en massa fina pärlor så jag ska knåpa ihop lite grejer nu i höst hade jag tänkt. =)
På söndag hade vi tänkt gå på loppis här i stan, i måndags var jag ju på min livs första auktion och ropade hem en del fina saker! Riktigt roligt! =) Det ska tydligen vara en jätte stor loppis med över 500 säljare så det kan nog bli nåt, hoppas man hittar nåt fint.

Mmmm..jag längtar tills löven får gnistrande vackra färger. När luften blir hög och frisk. Då vill man leva.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0