En bra dag..

Idag har det varit en trevlig dag, vi har varit på det nyöppnade Lager 157 i Hälleforsnäs och det var riktigt bra! =) Älskade det, fanns en massa fint och jag köpte lite granna.  enkla linnen, jätte fina!  Bondelind linne, ett par svarta tajts, ett plommon färgat lite längre linne, en lila och  grå topp med långa ärmar och ett par vita mysbyxor. En massa bra för en billig peng. Ett + är billigt och väldigt gott fika där! =) Sen har vi storhandlat och varit och tränat..imorgon ska jag fixa med kurslitteraturen med min nyfunna vän, hoppas vi hinner med en del och sen är det upprop för min del i pedagogik kursen kl. 13.00.

Ha en härlig fredagskväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0