God morgon!

Är fortfarande jätte trött trots att jag somnade på soffan vid 19 tiden, vaknade strax innan 21 och gick och borstade tänderna, somnade direkt och vaknade kl.7. Känner mig piggare men långt ifrån utvilad..konstigt men ändå inte med tanke på alla hektiska dagar som ligger bakom. Är nästan säker på att hoppa av pedagogik kursen, jobb och psykologi kursen är det som är i fokus nu! =) Hoppas Malin hör av sig snart..förväntansfull!!

Ska snart åka till gymmet och köra ett pass och hoppas på att man får lite mer energi. Hade tänkt baka bröd idag, nåt med extra protein i, hoppas det blir gott..

Ha en mysig söndag alla..


Den här brödmixen har jag köpt, så får vi se hur det blir..

Kommentarer
Postat av: BELLA

Mej min nya lekkamrat=)

ad fiiiiin sida du har! Vi ses imorgon gummna, sov så gott, håller på att läsa kap 5 nu men insåg att mitt huvud nästan ligger i tangetbordet så det är nog dags för min kudde=)



Puss på dig!

2008-08-31 @ 21:17:38
URL: http://gabriellaengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0