Psykologi..

Idag började min psykologi kurs och det var himla bra. Bra föreläsare och så hittade jag en trevlig kursare och prata med! =) Alltid nice! Jätte intressant föreläsning, kändes som att jag lärde mig en massa på de där timmarna, känns bra så ikväll ska jag sätta mig ner och läsa i böckerna och de kaptiel som ska vara lästa. Efter skolan gick jag en runda på stan, köpte inläggsulor till mina svarta finskor och så några baströjor, bra och ha några stycken, har haft dåligt med det men nu blev det ändring! =)Sen gick jag hem. Har fixat en massa hemma, ska röja i min gaderob. Hoppas jobb ringer. Imorgon ska jag till frisören, ska bli gött. Känner att mitt hår är slitet.

Nu ska jag laga kycklingwok med ris. Sen blir det hårdträning på gymmet.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0