Årets sista dag och Gott nytt år!

Jaha, då har 2008 gjort sitt. Det har hänt både tråkiga och roliga saker detta året. 

De absoluta höjdpunkterna under det gågna året är;

¤ Våran Paris resa..heelt outstanding!! =)
¤ Mitt underbara jobb jag fått och alla fina människor jag träffat genom detta..
¤ Att jag är ett steg närmare min utbildning =)

De tråkiga sakerna som hänt;
¤ Älsklings mamma som så hastigt lämnade oss..=/
¤ Sååå svårt att få jobb (och känna sig så värdelös när man söker och söker men aldrig få napp)
¤ Att Kroatien resan blev en sån flopp, jag blev matförgiftad, extremt dåligt väder, boendet var dåligt och "fel" etc.

Det ska på sätt och vis bli skönt med ett nytt år, nya, friska tag! Och mina mål med nästa år är att kämpa och nå upp till mina träningsmål, kämpa stenhårt med den. Sen lägga ner min själ i min c-uppsats så jag får min examen och jobba järnet. Och att vi åker till något underbart ställe, jag och min älskling!!

Så ett riktigt gott nytt år på er!!

Ett litet axplock av bilder från våra resor...
 


Underbara vackra Paris!!
          


   

Kroatien (Makarska Rivieran/Podgora)

           

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0