En kort update..

Jodå, jag lever. Men ack så sjuk jag varit. Har som sagt drabbats av magsjuka så på julafton när paketen skulle öppnas satt jag invirad i en stor filt och frös och skakade..och försökte öppna julklapparna så gott det gick, varvade detta med toalettbesök...=/ Usch..är helt slutpumpad men mår bättre nu. Drabbades ju av förkylning och feber också precis innan jul.. Idag är det jobb som gäller, är underbart väder ute, solen skiner och det är kallt..närmare -8 grader. Jag fick en massa, massa fint i julklapp...tack underbara ni för allt. Och tack mamma för att du tar hand om mig så bra. Du är min ängel.

Vi hörs senare, hoppas ni haft det bra! Och så blir det skolböcker med idag till jobbet..=) Tenta snart..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0