Fredag..=)

Då har den älskade fredagen infunnit sig, veckans bästa dag! =) Tog en luuugn morgon, sov länge och åt frukost. Åkte sen och simmade, bubblade och bastade..i vanlig ordning. =) Åt en jätte, jätte god kycklinghamburgare till middag, givetvis hemmagjort allting! =) Sååå gott. Imorgon fick jag tid hos frisören fresten, 14.30..det ska bli skönt, lägga in mer slingor..=) Håller på att plugga, en massa, så man kan ta lite ledigt nästa vecka..älsklingen spelar guitar hero för fullt..så får en massa bra musik också!

Puss gullungar och hoppas ni får en härlig helg!



Tusen tack Emelie för julkortet..=) Hur va det nu, firar ni jul hemma?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är hemma till annandagen sen blir det enrund resa och hälsa på folk i vårt avlånga land...har du ust kan vi ju träffas innan jul om du är hemma

2008-12-20 @ 09:35:58
Postat av: Anonym

hmm..jag kommer hem den 23:e och på juldagen ska vi till mormor..men vi kan väl höras av? Jag hör av mig när jag är hemma..=)

2008-12-20 @ 10:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0