Hej hej!

Nu är det jullov! =) Seminariumet idag gick bra, helt ok..och sen satt jag och några klasskompisar kvar och pluggade..tanken slog mig idag, lite tråkigt men vi ses inte förens nästa år!! Gud så hemskt det känns..och sen har vi en tenta, sen är det slut. För min del, ska ju göra uppsatsen och de andra sprids ju med vinden, lite överallt..iofs är det ju bara kursare för min del men en del människor har gjort avstamp i mitt liv..=)

Lagade god chili con carne till middag, med ris och sallad..mumsigt! =) Och nu äter jag lite choklad..åhh..så gott..

Sänder mina tankar hemåt ikväll..jag kände dig inte personligen men det är så fruktansvärt hemskt när någon bara rycks bort..sov gott.

Många kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0