Jahopp..

Vart ju till frisören och tänkte att nu jävlar ska jag lägga in lite mörkare slingor i håret, dock fortfarande blonda men en aningens mörkare. Tror ni det blev bra? NEJ, hahaha..jag är så less..vet inte om frisören inte fattade..eller vad det var. Ska ringa till henne imorgon så får hon fixa till det, gillade själva färgen, lite sand, honungsblond..alldelles perfekt, men gärna kontrast i hela håret, inte bara underhåret..ser skit knas ut när jag sätter upp håret i tofs, en "mörk" svans och suuuper blont framtill..=) men men, det syns inte när jag har utsläppt vilket jag oftast har i skolan såå jag klarar mig, hoppas jag. Men jag får alltid sån jävla ångest...usch! =/ Hoppas hon kan fixa det med en gång..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0