Bakis=skakis

Ja, det är väl de rätta orden för och beskriva mig idag. Så jäkla skakig blir jag dagen efter. Idag på förmiddagen när jag skulle duscha och göra mig iordning fick jag ta små "pauser" för och inte svimma. Fick sätta mig på en stol efter att jag smörjt in ansiktet..och jag fick sitta ner och smörja in kroppen. Sen somnade jag i fotöljen och vaknade 14.30 av att jag var hungrig! Köpte så vi gjorde iordning oss tacos men det gick inte ner så mycket..usch..det här är verkligen gårdagens baksida! Men fan va kul vi hade..=) Riktigt skoj.. Men kan verkligen inte förstå hur mitt blodsocker kan pendla upp och ner..för det måste ju vara det som spökar liksom.. Nu mår jag ok efter att ha ätit och sådär men jag brukar alltid dricka o'boy, det brukar liksom hjälpa. O'boy is tha shit!

Puss på er..sängen nästa..=) Fy fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0