bättre idag..

Idag känns det mycket bättre med tentan fast det värsta jag vet är att man känner sig färdig med en fråga MEN det ska/måste fyllas ut till 1,5-2 sidor och man kanske har lite mer en 1 sida och man känner sig nöjd..då ska man sitta där och ordblaja och bara komma fram till en massa dynga typ..jaja..det ska nog ordna sig! =) Idag kom min nya hårfön..älsklingen hade vunnit en åt mig på tradera..super snygg och metallicröd! Så nu slipper jag en som luktar bränt och knappt gör håret torrt,,

Ska nog ta mig en promenad snart..känner att jag kan behöva lite frisk luft..har ju några timmar kvar framför den här dumburken! ;-) Men det känns bra, ska börja med fråga 4 imorgon och det är sista frågan..så jag ligger bra med..tidsmässigt. Näe lite mer plugg sen en promenad..!

Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas att du får en bra dag! :)

2008-02-19 @ 16:36:33
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0