En kommentar!

Haha..och jag vet inte ens hur man svarar!! =) Man är väl inte blondin för inte..=)

Men hur som helst..louise om du läser detta kan jag dela med mig om receptet på hemmagjorda kebabrullar!

Det här behöver du:
tunnbröd
färdig strimlat kebabkött (går att köpa i vilken matvarubutik som helst)
isbergssallad
tomat
gurka
lök
chilisås
vitlöksdressing

Stek kebabköttet i stekpannan och krydda gärna med kebabkrydda. Skär ner grönsakerna och hacka löken. Med vitlöksdressingen så brukar jag köpa gräddfil och blanda i Olw:s dippar..finns ju en del smaker att välja bland och då passar ju vitlök extra bra! =) Blanda ihop det och vips så har man en dressing. Lägg allt i tunnbrödet (ha gärna folie under då det lätt går sönder). Vik ihop, ät och njut! Kan inte bli enklare än så..och betydlig godare än pizzerians!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0