Goddagens!

Igår kväll blev det film maraton, vi hade tydligen laddat hem Van Vetaren, Återkomsten som bestod av 3 delar. Jätte bra! Men hade inte väntat mig en miniserie! =) Hur som helst film och hallonsmoothie vart det igår. Idag skiner solen och det är jätte skönt väder men ack så halt..is gator.. Har gymmat och vid 16.30 börjar mitt andra pass. Övriga planer för idag är att läsa och plugga så mycket som möjligt och självklart läsa min nya Allt i hemmet! Som jag har längtat och idag damp den ner i brevinkastet! =) Ska bli spännande. Jag ska också slå in födelsedagspresenter och alla hjärtans dag presenter, skriva kort och fixa lite. Och om jag orkar och hinner ska jag ta mig an Gilmore Girls..första säsongen! =) Så bra att vi har tv och dvd i sovrummet, kan kolla på film och sen bara släcka lampan..perfekt.

Tack älskling för en mysig helg..redan planer inför nästa!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0