Hallo!

Ännu en natt då jag sov riktigt bra..egentligen ännu bättre än i förrgår natt. That's a good thing! =) Nu sitter jag och pluggar, skriver och försöker läsa en bok..ganska tråkigt men vad gör man inte?! Har dessutom ätit en jätte god middag som älsklingen stod för, pannbiff, stekt lök, kokt potatis och pepparsås! Åhh..så smarrigt, han vet ju att det är min favorit! =)

Just nu är allting så tråkigt, jag vill ha sol och värme. Vår och höra fåglarna kvittra. Att se allting bli grönt och det blir ljusare om kvällarna. Jag vill ha födelsedag, jag vill ha examen, jag vill ha resor..jag vill ha sommar. NU.

Ja..och så var det ju och läsa den där boken..=)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0