Hej hej!

Gud vilken mysig kväll det blev igår, vi tränade och sedan bestämde vi oss för att bada. Satt länge och bara njöt..=) Duschade av oss och sen smörjade jag in mig, filade fossingarna och fixade naglarna. På med nattlinnet och sen sov jag som ett barn vill jag lova..heela natten! Så skönt och vakna utvilad för en gångs skull..=)

Idag så var det ju dax för brummen och bli besiktad och jag visste inte vad jag skulle tro och jag hade inga direkta förväntningar heller..men den gick inte igenom. Tyvärr, i miljösynpunkt var CO och HC halterna alldeles för höga vid tomgång. Så det blir bilverkstaden nästa vecka och göra en felsökning som är satans dyrt..1300 kr! För och hitta ett fel!!! Och sen blir det ju att rätta till detta felet också..hmm..blir kalaset alltför dyrt får vi helt enkelt göra oss av med bilen..men det hoppas jag verkligen inte..usch..klarar mig fan inte utan bil nu..=(

Nåväl..får hålla tummarna, nu är det dax för bok och godis för mig!

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0