I mitt tonårsrum..

Flyter minnen och drömmar förbi. Vi kan inget annat än acceptera livet som det är. I med och motgångar.

Dagen har hittills varit bra, hittade 2 böcker på bokrean, en kokbok av Ica förlaget och "mig äger ingen" av Åsa Linderborg, har hört att det ska vara bra så jag får också ge den en chans. Det är en självbiografi och det är en berättelse om Åsas egen uppväxt med sin ensamstående pappa. Om alkohol och om att passa in. Lite om hur det är att växa upp. Mer såna böcker! =)

Uppsatsen kommer nog bli bättre så här, vi är mer taggade inför det här ämnet och vi tror att det är något för oss och passar vår utbildning som handen i handsken..=) Så att säga..

Nu ska jag fortsätta skriva på mitt pm, läsa och snart laga mat. Senare blir det storhandling!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0