Snart helg..=)

Har lämnat in tentan och fixat lite här hemma, bäddat rent, dammsugit och plockat lite. Var och handlade lite innan och då köpte jag mig en liten kladdkaka som jag ska ha lite bär till..mumsigt! Sen kolla lite på Beverly Hills..åhh..det ska bli så skönt och koppla av ikväll..har skrivit ut studiehandledning och diverse andra papper till nästa kurs..jag och M ska sätta oss ner på måndag och gå igenom allt inför c-uppsatsen..det börjar närma sig..fast det ska bli kul samtidigt som det kommer bli riktigt tufft! Men efter det, då är det sommar!! =) Så man har ju lite grejer att se fram emot..Paris och födelsedag i maj, examen i juni, Kroatien i juli..och förhoppningsvis ett bra sommarjobb som kan leda till något mer till hösten..det vore det bästa!


Näe, ha det fint gott folk..och by the way..jag längtar ihjäl mig efter sol och värme!! Helt sjukt..men som tur är, går vi ju mot varmare tider..=)

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0