Städat!

Nu har jag städat klart, dammat, dammsugit, vädrat, torkat golv och vattnat blommor. Körde även över toaletten lite grann, det var inte så skitigt eftersom det inte var länge sedan jag städade där..men nu är det verkligen rent här hemma, det känns skönt. =) Imorgon börjar jag med tentan så då känns det skönt att veta att det är rent och fint..=) Och så kommer det folk över på fredag och då är det redan klart liksom, perfekt..kan jag ägna hela dagen åt att plugga.. och imorgon vill man ju liksom inte städa..alla hjärtans dag ju! =) Presenten är klappad och klar..så den väntar bara på att bli öppnad. Och så ska vi äta god middag, vår specialite; vitlöksmarinerad fläskflié, potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd..ja, vi är båda två en sucker för vitlök! Tur det, annars hade det inte varit så kul för den andre..=)

Nu ska jag föna håret och kolla lite efter goda recept!

Bye Bye



Kommentarer
Postat av: celine

tack , vad söt du är :)

2008-02-13 @ 13:15:11
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Krissa

duktigt av dig att städa ;)

2008-02-13 @ 13:31:55
URL: http://KRISSA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0