The sound of silence..

Ska snart dra iväg till skolan. Första föreläsningen på den nya kursen..hoppas att det är bra! Sen ska jag smita lite tidigare för och hinna träna innan jobbet..sedan hem för och äta och duscha sen är det jobb fram till 20.30 ikväll. Vill hinna gå på bokrean också..se om man kan göra några fynd..men det får nog vänta tills imorgon. Har några ärenden på stan så då kanske jag kan kolla in det..

På fredag är det dax för min lilla brummis och bli besiktad..hoppas den går igenom..har kollat genom bilen nu i helgen och det ska inte vara några synliga problem iaf. Alla lampor och dylikt fungerar. Meen det är årsmodell -90 så man vet ju aldrig, men hoppas gör jag! =)

Näe, ha en härlig dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0