Ute faller snö..

Ja man kan ju inget annat än och få julkänslor..i februari?! Jadå, vid halv 3 tiden började snön vräka ner och det var inga små flingor heller..de va stora som löv! Och fort gick det..så nu är backen helt täckt med snö..men farligt är det också. SMHI har gått ut med varning för blixthalka, så det är nog bäst och stanna inomhus.

Idag har köket fått sig en omgång..storstädat och gjort fint. Storstädade toaletten igår..har haft en riktigt "hemma-fixa-dag" Hängt upp tavlor, städat och pysslat. Just nu sitter jag och pluggar. Om en stund ska vi gå och kolla på en film..
Inatt kunde jag äntligen sova..hela natten. Vaknade bara till en gång men somnade om ganska fort..vaknade 8.15 och kände mig ganska utvilad för en gångs skull..men jag behöver nog några flera sådana nätter för och vara fit for fight igen. Usch..hemskt och inte kunna sova på nätterna, måste vara för att jag känner mig stressad..näe, back to work..

Hajdå!!



I'm just a good girl.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0