Zombie..

Känner mig som en zombie, seg och trött. Var på gymmet och körde 40 min styrka + att jag hade min morgonpromenad. Imorgon måste jag vila, har tränat alldeles för mycket nu det senaste. Så då ska jag bara vila och slappa. =) Älsklingen blev jätte glad för sina presenter, teoriundervisning på körskolan, så han har sin första lektion redan imorgonkväll..och så fick han en tidningsprenumeration! =) Och 2 fina, stora röda rosor och så lagade jag middag..längtar till alla hjärtans dag då jag får lite paket! =) Hihi..har sett att jag får 2 paket..spännande, nyfiken i en strut! =) Och så gillar jag ju överraskningar och presenter också..

Imorgon är det skola, föreläsning..lär väl bli en del och anteckna om jag känner föreläsaren rätt..men men, det är bra inför tentan. Efter det ska jag fixa med betyg och sedan dra till optikern angående mina linser. Vet bara inte riktigt vad jag tycker, liten förbättring är det väl kanske..men..ja, vi får se helt enkelt.

Haha..det ser så roligt ut, älsklingen med näsan ner i en bok! Och han fick ett skrivhäfte av mig och han som hade samma skrivhäfte hela gymnasiet ut..=) Då är man jävligt aktiv i skolan..lägger ner en massa energi och tid! =) Men nåväl..nu ska vi inte vara sarkastiska, det här kommer gå galant! =)

Nu ska jag fixa inför imorgon! Later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0