Effektiv dag!

Har gjort en massa idag redan..bokat tid för synundersökning, det är verkligen på tiden! Då jag gjorde det senast 2006..! Såå..nästa onsdag ska jag dit. Bokat tid för mitt hår! Hämtat ut paketet från Jotex, fina grejer..=) Handlat och varit hos Maria och pluggat och  nu sitter jag här och pluggar..har gjort en massa på vårt PM, så på fredag är det deadline och jag har bara lite finjusteringar kvar och det är skönt..

Strax ska jag börja med maten, ska ha köttfärssoppa idag, har fått dille på soppor..älskar verkligen det! I helgen hade jag linssoppa, nu köttfärssoppa och till denna helgen som kommer ska jag ha fisksoppa. Haha..så sjukt gott! Smidigt, billigt och dessutom smalmat! Det är ju kanon det!

Bye bye! Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0