Finally..

Näe, det var inga problem med min nya kurs..så skönt! Slippa tänka på det..kunde även hitta det nya schemat så man kan planera lite med jobb och sådär..! 2 hemtentor och c-uppsatsen..sen är det examen, sen har jag gjort 3 år här..fy fan vad tiden går fort..hoppas att jag kan läsa upp mina ämnen direkt till hösten, så man blir klar med det! =)

Känner mig inte tip top..nånting oroar mig, nånting känns inte helt ok. Nånting är fel..hemskt fel om mina funderingar och tankar stämmer. Det hoppas jag inte..men samtidigt så är det något inom mig som gör det..Hoppas på att det kanske är så..varför vet jag inte riktigt..och vad jag tänker på tänker jag definitivt inte skriva här..haha..vet en del personer som läser..soo no way! Hmm..hoppas att jag snart blir klokare på allt det där..

Nu ska jag plugga vidare..Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0