Första auktionen!

Då var min första auktion avklarad! Sålde min gamla Motorola då jag fick en ny i julklapp..ganska onödigt att låta den ligga hemma till ingen nytta, så sagt och gjort, jag la ut den på tradera.se med utgångspriset 399 kr. Fick den såld för 530 inklusive frakt. Not to bad..för och va första gången! =)

Linssoppan jag gjorde blev asgod! Tyckte både jag och min pojkvän! =) Smakfull med chilifrukter och vitlök. Till det hade vi fullkornsbröd och keso. Ett tips; keso innehåller en massa proteiner vilket är bra. Känner man hunger eller sug efter något kan man blanda ihop lite keso och tonfisk eller hummer som också finns på burk eller osockrade bär. Keso är alltså perfekt! Det äter vi massor av! =) Gott på mackan, till salladen, som mellanmål eller som "sugsläckare" =)

Till helgen ska jag leta efter osaltade nötter..!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0